Velkommen til Brombærhuset

Brombærhuset er Michael Skolens dejlige børnehus med børnehave og vuggestue. Vi er en privat institution for børn i alderen 1-6 år.

I kærlige og hjemlige rammer stræber vi efter, at alle børn føler sig set og værdsat. Vi arbejder ud fra Rudolf Steiners menneskesyn og den impuls han grundlagde.

Vores pædagogiske målsætning er at skabe en rytmisk hverdag, hvor børnene kan sanse og mærke verden gennem deres krop, de aktiviteter vi har og via naturen omkring os.

Nærværende og omsorgsfulde voksne arbejder hver dag på at skabe en dagligdag for børnene, hvor de kan opleve naturen og årstidernes gang, deltager i de daglige gøremål og aktiviteter og medvirker i sanglege og eventyr.

Hvis du er nysgerrig eller tænker på at melde dit barn ind hos os, anbefaler vi, at du går på opdagelse her på hjemmesiden.
Her kan du læse mere om vores hverdag, pædagogik og alt det praktiske.

Du kan også gå på opdagelse i vores galleri, hvor du vil finde billeder, der giver et indtryk af livet og stemningen i Brombærhuset.

Sammenslutningen af Rudolf Steiner børnehaver har lavet en film om Steiner børnehaver.
Den besvarer mange spørgsmål, se den her: